Finalen i Det Norske Måltid
Jentene På Tunet vant pris i Stavanger
Nå skal sjokoladejentene fra Selbu satse på ny produktserie.
Publisert: 11.01.2020 kl 01:34
Sjokoladeprodusentene "Jentene På Tunet fra Selbu gikk hen og vant prisen Årets Forsprang, gitt av PLAYDESIGN, under Det Norske Måltid-finalen i Stavanger fredag kveld.
PLAYDESIGN har alltid vært en av hovedsponsorene til Det Norske Måltid og står for mye av det visuelle til konkurransen. De fokuserer på design, historiefortelling og emballasje.
Vinneren av Årets Forsprang skal nå i gang med en ny produktserie og ønsker hjelp til et nytt design og konsept som skiller seg ut.
Jentene På Tunet fikk prisen for sjokoladen "Northern lights chocolate", som er håndmalte sjokoladebiter med nordlysets fargepalett - noe som gjør at ingen biter blir helt like. Denne sjokoladen ble også kåret til "Årets Nykommer" under Trøndersk Matfestival sist høst.