ANNONSE
Annonse

Bildegalleri

Vis alle bildegallerier

Gallery Walk Brekken skole

Relatert nyhet: Skrivedag og "Gallery Walk"

Publisert: 29.03.2017 kl 18:30

1.-3. trinn ved Brekken oppvekst- og lokalsenter står godt rustet for framtida gjennom ordets makt og sylskarpe penner.  Foto: Marit Manfredsdotter

1.-3. trinn ved Brekken oppvekst- og lokalsenter står godt rustet for framtida gjennom ordets makt og sylskarpe penner. Foto: Marit Manfredsdotter

Maja og Henning fortalte om arbeidet som har tatt utgangspunkt i boka "Snill". Foto: Marit Manfredsdotter

Maja og Henning fortalte om arbeidet som har tatt utgangspunkt i boka "Snill". Foto: Marit Manfredsdotter

Forbønder i alle mulige former ble presentert under "Gallery walken", her med Linnea og Markus. Barna har skrevet ned hva de mener Rørosmartnan er. De har malt tegninger og bygd en utstilling med hester i leire og forbønder i sleder.  Og resultatet er en tverrfaglig arbeidsmetode som synliggjør sammenheng, trigger mange sanser og gir barna et helhetlig bilde. Foto: Marit Manfredsdotter

Forbønder i alle mulige former ble presentert under "Gallery walken", her med Linnea og Markus. Barna har skrevet ned hva de mener Rørosmartnan er. De har malt tegninger og bygd en utstilling med hester i leire og forbønder i sleder. Og resultatet er en tverrfaglig arbeidsmetode som synliggjør sammenheng, trigger mange sanser og gir barna et helhetlig bilde. Foto: Marit Manfredsdotter

Leila og Birk leste dikt om klovner som de også har laget i faget kunst og håndverk. Foto: Marit Manfredsdotter

Leila og Birk leste dikt om klovner som de også har laget i faget kunst og håndverk. Foto: Marit Manfredsdotter

Harald og Ailin på plass under "Gallery walken" for å gi bakgrunn og innsikt i hvordan de har arbeidet med prosjektet. Ailin har en spesiell interesse for dikt og fortelling.  – Jeg skal bli forfatter, sier hun. Foto: Marit Manfredsdotter

Harald og Ailin på plass under "Gallery walken" for å gi bakgrunn og innsikt i hvordan de har arbeidet med prosjektet. Ailin har en spesiell interesse for dikt og fortelling. – Jeg skal bli forfatter, sier hun. Foto: Marit Manfredsdotter

Sander og Matheus viste fram fortellingene som de har skrevet selv. I Charlottenlundmetoden er det viktig at det barna skriver har en mottaker. Foto: Marit Manfredsdotter

Sander og Matheus viste fram fortellingene som de har skrevet selv. I Charlottenlundmetoden er det viktig at det barna skriver har en mottaker. Foto: Marit Manfredsdotter

Å skrive på fagets premisser, med hypotese, er noe som elevene Saja Mali og Vetle vet mye om etter et år med "Charlottenlund-metoden". Foto: Marit Manfredsdotter

Å skrive på fagets premisser, med hypotese, er noe som elevene Saja Mali og Vetle vet mye om etter et år med "Charlottenlund-metoden". Foto: Marit Manfredsdotter

ANNONSE